det blev film:)

Ja som sagt blev det en mysig filmkväll en superduperbra film "the holiday".Lovely. Efter filmen fick jag ett litet städryck så har dammat av lite hyllor, bäddat min säng fint, lagt in alla kläder i garderoben som låg och skräpade på golvet, slängt kläder till tvätt. Men när jag drog fram damsugaren tog det stopp, fick inte dammsuga så sent för att alla skulle vakna sa mamma. Så får lite och göra imorgon också! Men det kommer jag att ha ändå för jag ska vakna rimlig tid ta en dusch äta frukost och snart efter det ska jag träffa Amanda och Sofia. Vi ska gå runt på gränby centrum och kika efter nåt kul haha vet inte vad vi hittar på:o
Idag träffade jag efterlängtade Lisa och Amanda:D Vi hade det riktigt mysigt pratade en lång stund sen gick vi ner och kollade på "bröllopsduellen" helt okej film! och samtidigt mumsade vi på muffins!(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0