Hemstudiedag

Idag har det varit hemstudiedag och utvecklingssamtal. Det gick bra haah vi har nytt betygsystem så jag trodde jag hadde fått typ bara en massa g och ig xD Så jag hade typ varit hemma desperat börjat gråta över mina betyg. Så när jag kom till utvecklingssamtalet blev jag jäkligt lättad:o Jag hade tydligen fått en massa VG och nåt MVG haah vilket missförstånd! Den här terminen ska betygen höjas ännu mer!
Efter utvecklingssamtalet tog jag och mamma en promenad ner till stan i solen där jag åt lunch på Ahlbergs för jag skulle till Lisa och Amanda vi pluggade hemstudieuppgifterna, det gick väl sådär. Man råkade komma in på superprinsen då och då och kolla några avsnitt haha. Men annars gick det bra vi ska träffas imorgon också!
Hemma hos Amanda vid tolv tiden. Nu väntar jag på att fångarna på fortet ska börja. Blondinbella, foki, Paow och Petra ska ju va med i nåt avsnitt så får se när dem kommer ska bli riktigt kul får se hur det gå för dem.
BTW, jag har typ blivit lite sjuk också, jag har jätteont i halsen:(
stolt fotograf jag tog en bild i en grotta från haken, från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0