shaa!

Ja skolan började igår har bara in orkat skriva eller haft någon tid. Men båda dagarna har vi slutat vi tolv och nuär det helg och på måndag och tisdag blir det sköna slappdagar men ändå plugg:( På onsdag tror jag vi ska börja plugga ordentligt! Dem här första dagarna har vi i alla fall inte gjort någonting typ. Bara gjort lekar och sånt men idag fick vi baka tårta! Våran blev såå finast och säkert godast också haha ibland kan man vara stolt över att få vara kunskskapsbarn!:D Idag ska jag och mamma till gränby centrum och jag måste köpa ett nytt penskrinn, lite pennor och block o sånt...Det behöver jag verkligen för mina gamla är helt förstörda. Jag ska köpa en ny väska också men det ska jag göra senare, sen måste jag ha en mobil också gaahh vad mycket jag behöver:o
Men nu ska jag gå hej då!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0