a smile on my lips

Okej jag vet att jag skrev att jag ville att ni skulle önska mig lycka till för att jag skulle gå och sova någon gång. Men nu behöver jag verkligen att ni håller tummarna för mig någon främling är hemma hos mig nu och kommer förmodligen köpa min säng som var till salu. Hoppas hoppas dem köper den! Nu hörde jag att det började braka lite inne på mitt rum. Det låter som att dem monterar ner den. JIPPIE. Äntligen ska den bort är så trött på den!
Jag lägger upp någon annan gång vilken säng jag ska köpa, jag tror att jag är säker, men vi får se! :)))))
Den glädjen ni känner när ni tittar på den här bilden så glad är jag fast tusen gånger värre.
Everything is gonna be perfect mohhahhahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0