I AM CHUCK BASS

Chuck: I AM CHUCK BASS, But who cares    Blair: I do  Don´t you understand I always be there for you
Whatever you wanna do to your self, please don´t do that to me
Och där slutade det, megavideo ska ALLTID sluta vid de mest olägligaste tillfällena. Blair höll på att rädda Chuck från att hoppa, han skulle precis ta tag i hennes hand och i det ögonblicket är man tvungen att vänta 55 minuter för att kunna fortsätta, hur irriterande är inte det!? Även fast jag redan vet precis vad som händer och har sett det ett antal gånger förut, så känns det ändå som att han kommer hoppa.
Så nu måste jag fördriva tiden lite, vad kan jag göra? hummm.... Ja jag kan äTa typ alltid det man gör när man har tråkigt, you know you love me, hihihihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0