åh just det MAT!

Alltid när jag är ensam hemma glömmer jag alltid bort att äta mat, jag blir seriöst inte hungrig! :o Så mamma brukar ringa o påminna mig men idag har hon inte gjort det hmm Så när jag satt o sket på toan så tänkte jag och tänkte fan vad tråkigt jag haft idag finns det nååågonting jag kan göra?? hmm tänk tänk hmm Just det jag kanske borde äta! pling som att det lyste en lampa ovanför mitt huvud, så smart är jag. Så ja nu ska jag väl ta och äta något då!
Jag är jäkligt sugen på sushi (som alltid) men icke så har man inte sushi hemma:((

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack så mycket, vad glad jag blir!

2010-10-20 @ 19:57:40
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0