i feel sorry for you

Jag och Lisa satt uppe i mattezonen vi var djupt koncentrerade i matten, mitt i våran koncentration började någonting tjuta och gissa vad det var brandlarmet så klart! Vi sprang ner i korridoren med våra böcker vi såg att alla rörde sig utåt så vi följde med strömmen. Självklart var det iskallt och det regnade och inga jackor hade vi heller, självklart var det falskt alarm det var nån sjua som hade tryckt på brandlarmsknappen, bara för det fick vi stå där och frysa ihjäl:@ Det kom tre brandbilar två stora och en liten, ha ha stackarna! Men jag tycker faktiskt ännu mera synd om sjuan som tröck på knappen för det första var det en olyckshändelse och nu måste hon betala 6000 kr för det!
stackars sjua! Annars har dagen varit bra, jag har jättemycket arbete att göra idag så jag kommer nog stanna hemma från dansen idag :/ får se, men ha det bra så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0