jag för vidare traditionen!

Jag har gömt att berätta om en fin liten sak jag fick i lördags av mormor, morfar och lena. Jag fick en jättefin skål i träslag, tik som växer i typ sydamerika och träden kan bli 50 meter höga och 3 meter breda, vadå mobbas inte för att jag är proffs på träd:o Jag fick i alla fall den fina skålen för att vi har en jättesmart tradition i min familj. Vi har "bricka" heter det så på lördagar är det "bricka" och där ingår olika chips sorter och drinkar o sånt. Jag tror att det var min morfars morfar som började med den. Sen förde morfar den vidare och nu blir det jag. stolt :D Ända sen jag var liten liten dvs innan jag kunde gå. Varje gång vi var hos mormor och morfar kröp jag till köket och tog ut chips skålen. Jag bara visste var den var. Jag är och har varit ända sen dess chipsmonstret i familjen. Därför fick jag en skål som liknar skålen mormor och morfar har.  Kul va? ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0