JULIA TIPSAR!

Fick förfrågan på mitt fina smoothie inlägg haha Johanna Stenroos frågade om jag hade några tips på smoothie recept. Jag brukar inte göra smoothies men lite tips har jag nog, det var min syster som hade gjort smoothie när jag kom hem från skolan. Hon hade i en massa konstigt bla havregrynsgröt, musli, hallon, blåbär, björnbär, mjölk och en liten touch av mascarpone glass. Så den använde jag som bas sen fyllde jag på med creme fraiche, mer mascarpone glass och ännu mera bär! Sen ställde jag in den i frysen ett bra tag och då blev den suuupergod!
Men om ni vill ha lite nyttigare så kan ni ju skippa det jag la till, haha. Det var mina fina tips ha det super!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0