some of them

Nu har jag klivit ur duschen och klätt på mig så jag känner mig lite piggare i alla fall. Tips till alla sjuka ligg inte bara i sängen som soffpotatisar ta en promenad få frisk luft och ta en dusch, då känner man sig genast mycket piggare! Sen kan man ta tag i saker som man aldrig har tid med annars (bara så mycket man orkar då) Jag sitter nu och pluggar sen ska jag nog ta en promenad. Det är inte särkilt fint väder men ändå. Nu har jag tagit ner alla mina fina twilight planscher jag ska sorterara om dem och ja helt en kelt göra en liten ansiktslyftning!:) Det kommer bli fint jag känner det på mig!
Här är några utav mina fina planscher och posters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0