Skärpning!

Hola mi amores! haha jaa idag var jag på dansen och hade en allmänt vanlig tisdag! Ååå vad jag längtar till 3 december för då kommer ju min eclipse box på posten vill ha den NU! Imorgon är det ett år sedan jag Amanda och Lisa blev kompisar med andra ord vi blev munkar haha så imorgon ska vi spenderar dagen tillsammans! Sen har vi konfa också :) Nu är jag trött,jag ska lägga mig tidigt idag så jag orkar. Mitt nya motto lägga mig tidigt ne men jag måste skärpa mig med det faktiskt haha. Men innan jag går och lägger mig ska jag föröska leta upp musiken som vi dansar till på dansen den är helt okänd så håll tummarna för mig! :P

MUNKDAGEN♥amandalisajulia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0