15 september

Nu ska jag gå och lägga mig, god natt!
Men först kan jag skriva lite kort om dagen, jag var i skolan och Niklas var sjuk som han har varit hela veckan han kommer säkert vara det imorgon också. Så jag kommer inte kunna redovisa matten denna vecka, niklas FEEL!:@@@ gaahhhaga OK, slut med aggretioner, efter skolan tog jag Lisa och Amanda en sväng ner på stan och förbi drottning gatan för att kolla hur det ser ut där nu. Dem har ju gjort om allting till 60 - tals miljö där eftersom att dem ska spela in den amerikanska versionen av millenium triologin.  Det ska bli awesome! Sen gick vi och åt bullar hos vänstern i deras stuga(Y) haha vi gick och tog typ tre ggr:o mohahhahhahhahhahahahahahahhahhhahhhha
Jag bjuder på en riktigt smexig bild på Robert bara för att han är så smexig!!
Nu ska jag gå och drömma om honom!(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0