sjukling

Hemma och är lite sjuk idag, har ont i magen och är förkyld. Jag ville till skolan idag men icke, alltid roligare att vara där med kompisar istället för hemma och ta en fika tillsammans med datan. Klockan är 10.10 make a wish! Idag har jag varit på face, läst bloggar typ det. BLÄÄ. Jag ska göra lite nytta idag också har jag tänkt, ta en frisk promenad, studera och äta den vardagliga maten hehe. Jag sa liiite nytta. Nu har jag suttit vid datan alldeles för länge så,
hej då kompisar!

egentligen vill jag träffa dem här tjejorna! :(((

 


Kommentarer
Postat av: Liiiiiisa

staackars dig lilla sjuklingen :(

Hoppas du kmr imrn! :D

Vi är hetast, jag älskar dig! :)<3

2010-09-22 @ 19:31:37
URL: http://finastelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0