min rubrik ska stå här:D

Ja igår var jag som sagt på bio och såg inception jag tycker den var helt okej men ganska långtråkig. Det finns lungt mycket bättre filmer tillexempel shutter island som di caprio också selar i var mycket bättre! Innan stan gick jag lite på stan med mamma och jag hittade en jättebra bh (wonderbra) och sport-bh och köpte även ett par strumbyxor och ett jättegulligt diadem.

Idag har jag varit i skolan det var WS typ hela dagen skönt(A) Efter skolan gick jag amanda och lisa ner på stan och kollade i affärer jag jag fick med mig hem ett par jättesnygga bruna kängor från din sko, jag visar kanske en bild på dem senare. Nu är jag hemma sitte i sängen och klagar på min rygg som jag gjort hela dagen men det gör faktiskt ooooont bara ren fakta. Pappa lagar mat nu jag är huungrig! Nu ska jag lyssna på musik jag hjärta the runaways!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0