28/4

Hej allihopa bloggen har varit lite off på senaste tiden. Men på lovet hade man ju ingen lust att blogg var ute mycket i det fina vädret och sen var jag ju på det underbara lägret med konfan. Alla människor där är så underbara och vi lekte jätteroliga lekar hela tiden och så var vi på zoo en dag. Har i alla fall haft ett superroligt påsklov och fylla år hann man gör mitt i allt också. Har fått lite fina presenter också, men hela tjocka släkten kommer fira mig i typ maj för nu blir det ju konfirmationen först! 

Oj vad jag "babblar" på, idag i skolan har jag pluggat no heela dagen. Sen tog jag en sväng i soliga uppsala och fick  med mig hem en svart jumpsuit från hm. Kommer vara fin fin i sommar! 
Måste säga det en gång för alla vädret är ju bara för underbart, man kan redan gå i shorts! Nu ska jag fortsätte med no plugget..har ett prov imorgon som jag inte alls känner mig förberedd på, kul (Y) Och eftersom jag ändå håller på att skriva typ allt jag har i tankarna nu så kan ni också få veta att min pluggtid kommer flyga bort typ såhär fort för måste gå på en gudstjänst också, den sista sen är jag färdig!

hm aa det blev en rätt lång text ha ha

fina Sofia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0