5/4

Vad jag saknar solen i april den har inte varit framme på dem här fem dagarna som har gått än. Men imorgon borde den titta fram tycker jag. Men det är skönt och härligt när regnet spolar bort snön. Har sån ångest över skolan nu för tiden, har så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja. Och så är jag sjuk inte så bra kombination. Ikväll skulle jag gått på bujinkan också men den avbokas för min förkylning.

När reklamen kom på teven idag gissa vad jag blev glad, dem visade trailern för water for elephants som har bio premiär den 15 april. Blev helt till mi det var första gången jag såg den på tv:n matilda blev lite skraj när jag skrek till för att jag fick syn på dösnygga Robert Pattinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0