april

Tja idag var jag på en lång morgongudstjänst, inte kul. Igår var det lördag och jag kollade på två bra filmer Igelkottten och the social network. Mamma hade gjort hemmagjorde chips, som blev jättegoda och så åt vi wasabi och chilinötter också.
Ska göra något av denna dag vill gå på lisas våruppvisning, får se hur det blir med den för jag vill inte gå ensam.. Måste i alla fall till gränby centrum och köpa en bikini över del! Ett stort grattis till Kristen Stewart som fyllde 21 år igår, jag tänkte på henne! Ni har ni fått lite onödig information, förutom Kristens födelsedag som är superviktig! Viktiga datum som snart är här:

12 April, den officiella Illustrerade twilight guiden släpps!

14 April, HM Concious Collection släpps!

15 April, Water for Elephants har biopremiär!

16 April, morfars 80 årsfest!

17 April, åker på konfaläger!

18 April, jag och min morfar fyller år!

mycket i april..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0