29 frågor

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

...resor var som sömnpiller för honom. Och den här gången hade han...

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

min gardin.

 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

fyra stjärnors middag.

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

nio?

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

musik♥

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

gick från bussen ha ha

 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

youtube klipp :)

 

8. Vad har du på dig?

mjukisbyxor och tråkig t-shirt.

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

jo då. det vill du allt veta va.

 

10. När skrattade du senast?

idag :)

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

jo, lite allt möjligt vackra twilightplanscher en Paris tavla ett fint collage och en popaganda planch.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

mig själv ha ha

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

ganska enkel.

 

14. Vilken var den senaste film du såg?

no strings attached.

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

massor, först och främst skulle jag resa mycket.

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

jag har en stor fobi för ormar, som jag haft hela mitt liv, iaf så långt bak i tiden jag kan minnas. Men det har gladeligen blivit bättre.

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Svår fråga, det finns så himla mycket man vill förändra. Så därför drar jag till med något simpelt, alla skulle ha vackra sångröster så att man slipper hålla för öronen så himla ofta, ha ha.

 

18. Tycker du om att dansa?

JAA!

 

19. George Bush?

hmm..

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

det här har jag tänkt på mycket ha ha? det finns så många fina namn men om jag måste välja så till flickan:Viola och till pojken: Viggo

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

JAA absolut!

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

välkommen kanske?

 

24. Vilken film ligger dig närmast om hjärtat?

Allt för många faktiskt. Men jag är ju ett stort fan av twilight filmerna. Sen älskar jag alla gamla disney. Och funny face, breakfast at tiffanys, kill bill gaah kan inte välja EN.

 

25. Vilken artist/band ligger dig närmast om hjärtat?

Lykke Li ♥

26. Någonting du ser fram emot så myckket att du snart spricker?

Ja det är iallafall INTE den 5 timmars långa vandringen till fjällnora jag ska  göra med skolan nästa vecka...


27. Svart eller vitt?

svart :)

28. Någonting du vill lära dig?

Spela gittar och frances.


29. Hur känner du dig nu?

trött och förkyld. Men annars bra :) (allways look on the bright side of life)  ha ha 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0