28/12-11

Skriver med jämna mellanrum, typ. Men igår var jag Amanda och Lisa och shoppade vår årliga mellandagsshopping i stockholm. Vi hade det jättemysigt! Jag fick med mi en klänning, en tröja, ett halsband, ett par trosor och en kimono hem. Blev väldigt nöjd med mina köp, för spenderade typ bara 600 på kläder (älska rean). Tack för dagen mina fina vänner!
Idag har också varit en mysig dag. Har varit lite på stan sen åkte jag till mormor och morfar och åt middag där. Mammas kusin kom igår så då träffade jag henne också och på kvällen åkte vi hem till oss och drack té.
Jag tycker sista bilden var lite söt, det är mattan inne i kvarnen och i taket hängde en massa mistlar (fint)!

Kommentarer
Postat av: matilda

Å vad rolig och mysigt med shoppingdag! Kan du inte lägga ut vad du köpt? Skulle vara kul att se:-) puss på dig från saigon gott nytt år snart!

2011-12-30 @ 17:32:47
URL: http://asien105.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0