heavy in your arms

Har inte orkat göra något inlägg idag, är helt slut. Det var så skönt idag när jag emma och ewe gick och prata med rektorn, som är ny, och hon var så snäll och förstående. Vi hade så mycket att klaga på. Det var som att en omedveten börda ramlade av och ännu en börda ramlade av idag ha ha. Ordet börda låter lite.. Men ja det är så skönt när man pratar ut om saker. Så jobbigt att hålla allt inom sig. Nu mår jag snäppet bättre och känner mig lite lättare, när jag slipper bära på dem dära tunga b-ö-r-d-o-r-n-a, ha ha!

Nu ska jag vara GLAD och det ska jag fortsätta vara läääänge för snart blir det Falun i en vecka och sen kungsberget, med dem bästa, ska bli så kul! :D

Här är en väldigt gullig bild på Emma från Romme i sjuan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0