kvällningen

Nu har jag precis kommit hem från gränby centrum med mamma, vi köpte lite nödvändiga saker till mig till när jag åker till Falun. Åker ju på måndag, ska bli så roligt. På kunskap där jag går åker man ju och bor på internat i en vecka för att ha slöjd, bild, no & hemkunskap. Det är typ det bästa med skolan ha ha fast samtidigt det sämsta eftersom att man får alla betygen i slöjd och hemkunskap satta på en vecka! :o Men aja det funkar =)

Nu under kvällen har jag massa att göra och under hela helgen. Men nu ska jag äta middag CIAO, muchas besos♥ 

ha ha får inte ni lust att åka tillbaka i tiden ibland bara för att krama sig själv när man var liten? ha ha eller är det bara jag som är ego ;o


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha kopiera bilden till spanska 15 nästaaaa! :D:D:D <3

2011-02-03 @ 20:52:55
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAR NOG ALDRIG SETT EN SÖTARE UNGE!!! :D <33

2011-02-03 @ 21:51:23
URL: http://iffia.blogg.se/
Postat av: Ewe

Neej men gud va söt!

2011-02-04 @ 17:02:34
Postat av: emma

fy va söt julia ! ;O

2011-02-04 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0