långt

Det känns som att någon står och bankar mig i huvudet hela tiden ända sen jag slutade skolan. hmm.. känns bra! Tog en Ipren, drack vatten, åt mat, gick ut inget hjälper :(  Skolan gick bra och det känns som att jag kommer hinna med min terminsplanering ganska bra, en bra början på terminen :) Snart åker vi till falun ska bli kul! :D

En hemsk sak. Jag såg chemtrials (stavning?) idag över uppsala, ser dem fortfarande. Ni kan kolla ut på himlen och ifall ni ser som "flygplansstreck" som inte tonas ut och försvinner i tomma intet, utan är kvar på himlen. Då är det chemtrials, chemtrials är farliga gaser som staten släpper ut med flygplan över hela världen. Dem tror  att det är bra för miljön och att det skyddar ozonsiktet, men i själva verket kan man få skadliga ovanliga sjukdomar. Ovanliga allergier och farliga saker. Man kan inte dö av det, tror jag. Men det är definitivt inte bra för våran mijlö! Vet inte så mycket om chemtrials egentligen och bara att det är dåligt! Och att staten har släppt ut chemtrials in ungefär tio år nu.


Lite roligare saker, idag ska jag titta på Welcome to the Rileys med Amanda, åhh längtar så mycket. Det är Kristen Stewart senaste film, och den verkar så himla bra! Den har fått jättebra recensioner också. När jag sett filmen kommer en liten recension kanske dyka upp här :) Nu ska jag bege  mig. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0