Lisbeth Dahl

Skulle du börja skratta om jag berättade om en flicka på fjorton vårar börjar gråta över fina saker som hon inte kan få? åtminstone inte allt. Men kan inte undvika att släppa en tår eller två (eller i mitt fall, tårarna rinner så mamma måste trösta ha ha) när Lisbeth Dahl bara är tvungen att ha designat precis allt jag har drömt om att äga men inte hittar någonstans. Nu när man vet att dem finns att köpa, men vet inte vart, och förmodligen dyrt.. så kändes det nästan bättre när jag inte visste om allt vackert som faller mig precis i smaken att dem finns att köpa. 

Till min femtonårsdag vet jag i alla fall precis vad som ska stå högst upp på listan!

Något som jag ska köpa från lisbeth dahl är i alla fall en bedårande liten refräschissör som är rosa och allt är perfekt med den! Har önskat mig en refräschissör sen jag var typ nio. Men finns typ ingenstans, så tills vidare har jag fått nöja mig med mammas gamla, som är hur fin som helst den med!
(ha ha lite skämtsamt inlägg för er som kanske inte kan förstå känslan jag har över lite små saker, dem är egentligen inte alls nödvändiga, men jag blir bara snäppet lyckligare om jag skulle äga dem, det är i alla fall vad jag tror, men egentligen är det bara saker, tyyyp.....)

Här är en fin refräschissör från Lisbeth Dahl fast jag ska köpa en annan fin som är rosa och den har lite annan modell, hittade tyvärr ingen bild på den.


Kommentarer
Postat av: Linn

http://www.drytrend.com/sv/artiklar/lisbeth-dahl-perfymflaska-rosa.html



Är det den du ska köpa? :) Funderar nämligen på den i neutrala glasfärgen ..

2011-02-13 @ 09:13:01
URL: http://linnhemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0