mellan himmel o jord

Hem kommen från stan med Amanda vi mm gjorde typ ingenting ha ha. Gick av vid bävferns in på Ica för Amanda doog (bokstavligt) av hunger, men vi fick leta länge inne på Ica för att hitta det perfekta, men tillslut började vi plocka ur lådorna där det ligger gott naturgodis och de slank ner lite gått i våra varsina påsar. Sen vandrade vi vidare till HM och hittade en massa fina kläder till sommaren.

Sen börja det blöda på mitt finger igen, bara för att jag tog bort plåstrena på dem fyra skadade fingrarna, mobbas inte.. Så vi gick till biblan för amanda skulle hämta sin bok, där satte vi oss sen och åt så att vi blev mätta ha ha

Nu ska jag plugga, så jag kan redovisa imorgon och sen blir det nog något avsnitt av lovely gossip girl, apropå gg fick en jättefin komplimang idag. Både Ewe och Emma tyckte jag var lik Blair, åhh så snälla dem är, och så glad jag blir hi hi :)

Vi tog lite driv bilder med Matildas webcam ha ha

Kommentarer
Postat av: emma

haha julia du såg ut som henne ! ;o <3

2011-01-31 @ 18:31:16
Postat av: Anonym

tack :D :D :D hahaha

2011-01-31 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0