PCA

osminkad chey

Hejsvejs! Har inte gjort något speciellt alls idag bara typ gjort dem nödvändiga sakerna typ duschat, ätit, ni kan behöva notera det här? ha ha elr inte men. Men tänkte bara informera inatt kommer jag sitta bänkad framför datan som en liten nattuggla, inte för att jag inte brukar göra det. Men inatt har jag en viktig anledning till, för det är ju Peoples Choice Awards! :D:D och Kristen, Taylor och Robert kommer ju närvara! Dem är ju nominerade i en massa kategorier, det är ju ännu roligare att titta när jag har röstat i alla kategorier, hoppas dem jag röstat på vinner! :D
Nu berättar jag väldigt intressanta saker, men glöm inte kolla på PCA inatt! :D Här kommer ni till länkar till PCA!
(senare ikväll kommer det nog, kaaanske dyka upp några bilder på hur mina fina plancher och posters klär mitt rum nu efter jag gjorde om)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hann redan lägga in en annan bild men annars hade jag lånat den och länkat men tack ändå :P

2011-01-05 @ 23:25:10
URL: http://jojjestoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0