upp o ner

Dagen har vart lång och klockan är fortfarande bara halv åtta vad ska jag göra på alla timmar, känns som att jag bara slösar bort min tid, för jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. har tråkigt helt enkelt. Känner mig yr och det känns som allt omkring mig snurrar (fast det gör det också, men det brukar man egentligen inte känna av) Nu känns det som att allt snurrar jättesnabbt och för att det ska sluta snurra, eller inte sluta, men kännas bättre måste jag lägga mig ner på golvet en stund. 

Har så mycket jag vill göra. Jag har ju inte skrivit om den underbart vackra helgen jag har haft som spenderades i sagolika hälsingland med mina bästa vänner amanda och sofia! Har haft det så underbart och när jag fått alla bilder av amanda så kommer jag skriva mer om helgen, eller så får ni tuusen bilder, för en bild beskriver ju mer än tusen ord ;) right? men ome allt snurrar snabbare och snabbare måste verkligen sluta sitta vid datan nu känner mig heelt crazy eys :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0