vårrus i kroppen

Häller upp kopp efter kopp med thé medans mina tankspridda hjärna övertröttas med avsnitt av gossip girl, när jag kollat för länge och jag måste vänta 30 min för att fortsätta fördriver jag tiden med att ta ego pics med webcam (bilder jag inte lägger ut här det vore att bryta lagen mot mänskligheten, typ..)

Idag var jag på ett väldigt virrigt föräldramöte vi kom inte fram till nånting och det kändes ju bra..

Innan föräldramötet efter skolan tog jag, amanda, ewe och emma bussen till willys för att köpa mat som vi sedan bar hem till mig i en lite halvkylig men frisk promenad. Vi började laga maten, vilket jag tycker blev lyckad (men vissa andra inte för det var "fake" kyckling ha ha. Nu är klockan 22.00 så nu säger jag hejdå!

Känner att jag aldrig lägger upp bilder på mig själv elr gör jag ha ha här får ni en bild iallafall det var vår här tror jag, längtar till våren nu, det känns som att den kommer snart när friska vårvindar dansar in och blåser bort den glittriga snön och in kommer solen och lyser upp mitt ansikte där ett litet leende sätter sig på plats när jag får syn på dem kvittrande fåglarna som vaknat upp efter en låång vinter! 

Kommentarer
Postat av: angie

Härligt dem är sjukt snygga! Jag har nu en rosa som jag fick av en kompis i present den är dock av märket jetset! =)



Nä klockor är en väldigt fin detalj så jag tycker absolut inte man ska sluta upp med dem bara för att det finns en klocka på mobilen också =)

2011-01-24 @ 22:23:52
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0