I♥twilight

Nej jag har blivit sjuk igen. Är jättesnuvig och har ont i halsen och igår hade jag feber. Orkar inte vara sjuk i g e n, jag var ju typ nyss sjuk i en hel vecka med hög feber. Blää. Idag ska jag försöka gå ut lite i solen iallafall igår orkade jag inte för hade typ frossa och kände mig inge bra. 

Igår på dagen städade jag och mamma typ hela dagen fast mest mitt rum och möblerade om och så. Jag tog upp det där bordet från källaren som jag pratat om. Det blev fint, finare än innan iallafall. Och jag har gjort en hemsk sak, men kände att det var rätt ändå, fast VÄLDIGT sorgligt. .....jag har...tagitnerallaminaplanscher. NI vet alla mina twilightplanscher:(. Jag har kvar en hylla med twilight saker på och sen tre tavlor, men funderar på att kanske sätta upp några på sidan av min garderob elr någonstans, för det känns sååå himla tomt nu. Men det kändes ändå rätt och någon gång skulle dem väl ner. Men när alla breaking dawn planscher kommer lovar att jag inte kommer kunna låta bli att sätta upp dem ha ha. vi får se. MEN JAG ÄLSKAR FORTFARANDE TWILIGHT, TWILIGHT IN MY ♥! 

På kvällen kollade jag och mamma på Män som hatar kvinnor (första gången för mig, ha ha) Men den var jättebra fast lite läskig ha ha och ikväll ska jag kolla på flickan som lekte med elden, tror den skulle gå på tv idag.
Nu ska jag klä mig och sen ut i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0