pyssla

Fredagsmys, fast jag undviker let´s dance så mamma får titta själv. Nu ska jag snart äta bulle. Gott. Idag har jag varit väldigt kreativ snodde ett kollegieblock från skolan och pyntade upp det jättefint tog fram gamla tidningar sax och tejp (hade inte lim, he he). Det blev skitsnyggt! Får se ifall jag har den i skolan. Maybe maybe. Ni kan få bild på den när jag orkat knäppa ett foto på den. Det tog i alla fall jättelång tid att göra den. Nu sjunger jag den här låten högt jag och med all inlevelse.
jag vet att jag lagt upp den många gånger men den är såå bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag vet, F-E-T-T H-E-T-T.

och det är bara förnamnet hahaha.... :D

2011-03-11 @ 21:29:37
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0