jsa celebrate christmas!

Hej var ett tag sen nu, har lagt den här bloggen lite åt sidan och bloggar lite ibland när jag känner för det. För jag bloggar mest på twifansen.blogg.se BESÖK! :D Igår var det lilla julafton hemma hos mig i år i all ära. Jag Amanda och Sofia har våran lilla tradition. Och då följer våra familjer med också (fast det har aldrig varit några pappor med).
Riktigt mysigt så vi fikar dricker glögg. Sen är det presentöppning vid granen. Fick riktigt fina presenter en jättefin kopp där det står några söta och betydellsefulla ord, ett jättefint halsband med ett fint rött äpple på som representerar twilight en jättegullig ring och godis + halstabletter för fresh breath (?) haahah :D:D
Vi tog inga bilder så det får bli en gammal sommarbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0