kalasig helg!

I lördags firade vi min faster med tårta och god mat, riktigt nice! Nästa dag åkte vi direkt till min morbror som fyllde år det firade vi (igen) med tårta en massa kakor och bullar. Sen gick vi hela famljen en jättefin höstpromenad där i stabby. Supermysigt var det. På kvällen när jag mati mamma och moster tog en promenad hem bestämdes spontant att vi skulle gå på bio och ta en matbit innan. Mysigare kan det inte bli? Vi såg iallafall "Lyckan, kärleken och meningen med livet" den var väldigt myyysig haha jag ska sluta med ordet mysig nu eller:o haha men den var också inspirerande och väldigt värd att se! Julia rekomenderar(Y) Man känner bara jag vill åka dit o dit o dit o vänta lite dit också haha ser ni den så fattar ni:D
Idag så gick jag plågsamt upp gjorde mig iordning och gick ut till bussen, där började plugget. Efter skolan åkte jag Amanda och Lisa ner på stan för att gå på marknaden. Vi köpte såklart munkar:))(Y)                                               seeeen WAIT FOR IT...seeeeeeeeen sååå hittade viii super ultra mega vackra tees!!!!! Dem var verkligen underbara. Gissa ifall det var självaste ROBERT PATTINSON PÅ BILDEN?!? Såå som ni kanske förstår ska jag ha världens fiiiiiiiiiinaste tee på mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg!

2010-10-12 @ 15:48:49
URL: http://vampireseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0