lindo

Hej alla glada! Nu har jag bestämt för att jag ska skicka efter den här underbara bikinin, älskar den sen första ögonkastet! ha ha Idag har alla kommunala skolor varit totally lediga from school, men inte jag. Jag gick upp halv sju, klädde på mig åt frukost allt det vanliga. Sen har jag pluggat och pluggat men lite flum blev det kanske där emellan. Det blir mycket plugg den här veckan speciellt idag och imorgon har jäkla mycket på onsadag känns det som. Nu ska jag sluta babla, men kan vädret bestämma sig någon gång, sun or rain?! Har själv längtat efter åskan ett tag nu, KOOM det är så mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

"Nu ska jag sluta babla, men kan vädret bestämma sig någon gång, sun or rain?! Har själv längtat efter åskan ett tag nu, KOOM det är så mysigt :)"

Hahahaha, jag vet inte varför det var så gulligt?! XD Klickar på Gilla knappen* <3

2011-05-17 @ 19:33:03
URL: http://iffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0