vi slår klackarna i taket!

Sitter och myser i sängen med en kopp té :)) Ska kolla på gossip girl och sedan ta tag i studierna. Först måste jag bara berätta varför jag inte uppdaterat förräns tio i fem. I dag har jag varit i årsta kyrkan med konfan det har varit en jätterolig dag! Hör ni det alla som missade ha ha nu kommer ni istället få bli piskade och göra slavarbete någon annan lördag mohhahahaah skadeglädje. Idag fick vi våra biblar, aw, sen delades vi in i grupper i dem grupperna fick vi göra en massa uppdrag, som var lite roliga sådär ha ha Nu kan jag inte berätta mer bara att det är gudstjänst imorgon i årsta kyrkan och alla är så välkomna så! Imorgon klockan 11.00 :))) Vi har valt pslamerna, förbönerna och gjort en liten utställning om bibeln, kul va?! :oooo

Kommentarer
Postat av: Sofia

....Och river hela haket! XD

2010-11-13 @ 18:46:09
URL: http://iffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0