Skolfotografering bajs!

Jag stannade hemma idag också, är jääätteförkyld jag är en liten snorunge :P Men imorgon är det skolfotografering:@ vill inte:((( Får panik vet inte hur jag ska se ut eller ha på mig :o:O
Jag är lite ledsen:( men också glad hiiihihihi Vill till gränby centrum nu!! så jag kan hitta nåt fint till imorron, ska fråga mamma nu vi hörs! Håll tummarna för mig att mamma orkar, antagligen gör hon inte det:((
Ja frågade henne nyss och hon sa jAA!!:D:D så vi ska dit nu eller efter att vi ätit något! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Julia din sjukling! Jag tror du gav mig någon liten bacill igår, fick gå hem från skolan idagXD

Krya på dig! Kramiz<3

2010-09-23 @ 17:08:28
URL: http://iffia.blogg.se/
Postat av: emma

Åhh du måste komma imorrn ! :) <3 Krya på dej! <3

2010-09-23 @ 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0