PLL

Hej, nu ligger en trött tjej i sängen och ska snart titta vidare på pretty little liars, ville bara säga hej först och skriva att jag överlevde den roliga veckan i falun. Det kändes som att veckan gick jättesnabtt skulle lugnt kunnat stannat en vecka till, fast det var ändå skönt att komma hem.

Matilda kom till skolan för att hjälpa mig med packningen hon var så snäll och bjöd mig på fika på fågelsången, så vi trippade direkt till uppsala stad, med all packning..Vi hade det riktigt mysigt, men lite tunga samtalsämnen..Vi åkte sedan hem och åt pannkakor med mamma och kollade på film. Har saknat lite dem enkla mysiga hemmakvällarna med film. Så skönt att va hemma :) oj känner att jag bara pratar på.. Ska sluta nu slänger in lite musik och sen imorgon eller nån annan dag kommer bilder från falun - en massa :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0