ingen rektor

Oj oj det är skola imorgon, vill ha längre lov, jag amanda och lisa vill klaga på det, men vi har ingen rektor! :O
Min dag har spenderats på IKEA. Kom dit vid ca tre tiden jag och matilda var på jakt efter ramar. För vi skrev ut nämligen ut några fina bilder häromdan. Som jag ska sätta upp ni ska få bilder på dem i ramarna sen, suuperfina bilder! Ni  får  se. Nu börjar ett program på tv om spotlife...men kan inte se det för mamma ska titta på nåt om konstnärer på 1800 talet typ :@ Kan matilda komma hem snart för hon har bilderna, jag dör jag vill sätta upp dem ha ha.
Nu ska jag läsa se ya later, kanske kollar på ett avsnitt av GG innan jag hör av mig igen, för när jag hör av mig igen kommer det dyka upp ett superba, sorgligt, filmtips! Här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0