it`s her birthday

Hej hej det var ett tag sen nu men som ni redan vet så uppdaterar jag ju mest på twifansen men skriver av mig lite här och då ha ha. Ska försöka skriva mera mest för att jag kommer att tycka det är roligt att titta på när jag blir äldre ha ha.

Men men idag fyller i alla fall min enda och bästa syster 20 år!  Shit tycker det känns ganska stort :o Även fast är yngst, det brukar ju vara dem äldsta som tycker att tiden går för fort ha ha. Nu håller vi på att laga soppa som matilda valde till dagen. Hon valde en jättegod, eller den verkar god, typ thaisoppa med grönsaker! :D

Har varit hemma hela dagen idag eftersom att vi har hemstudiedag men har haft fullt upp så jag får göra typ allt imorgon och på söndag. Men jag hinner nog. Hoppas jag, ha ha. Har i alla fall börjat läsa boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0