hjärtklappning

Nu har det gått ett tag sen igen, men ni förstår nog varför jag inte sitter bänkad framför datan nu och förhoppningsvis gör inte ni heller det, för då kan ni njuta mer av solen och inte bli distraherade eftersom denna blogg inte blir så uppdaterad. Ha ha, idag har jag iallafall varit med efterlängtade Sofia, Amanda och Lisa vi hängde runt lite på stan och jag var fast beslutsamöver att jag inte skulle köpa någonting. Men tillslut när jag hade bytt sällskap till mamma och matilda köpte jag iallafall ett par assnygga lila shorts på weekday på rean.

Jag fick seriöst hjärtklappning inne på holmlunds över alla fina saker som jag inte kunde köpa, jag fick panik och var tvungen att gå ut. Dog för ett par gaah snygga Carin Wester skor en jättefin Ida Sjöstedt klänning som jag länge velat ha men aldrig fått något tillfälle till att kunna använda den på pluss massa andra saker!

Vi fikade även på fågelsången och det var soligt och fint jag åt en god smoothie med smak av hallon och blåbär dagen dokumenterades endast av denna bild på mig som njuter av smoothien, den är direkt kopierad från Lisa blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0