longe time ago

Heeej, nu är jag inne på datan för första gången på tusen år typ ha ha. Har verkligen ingen lust att gå in på datan på sommaren. Men i helgen har jag varit med underbara Amanda och Sofia. Vi har haft det jätteroligt och härligt. Orkar inte skriva en massa om den helgen. Nu men en bild kan ni få eller två ;).
Snart måste jag skynda mig iväg till ewe för att träffa amanda och emma också. Det ska bli kul, vi har inte träffats på ett tag nu ha ha. Efter det ska jag åka och träffa min söta små kusiner också! :)
Dem gjorde en väldigt vacker video till mig, som jagv blev jätteglad för! Bilden nedan är en liten sneak peak :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Någon som känner igen den ihoptryckta flodhästen i mitten av bild 1? :o

2011-07-06 @ 15:28:25
URL: http://iffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0