helgen .

Helgen har varit underbar, den har spenderats med Amanda och Lisa. Jag är riktigt trött så jag ska inte skriva mycket. Men på söndag gick vi på emma och ewes dansuppvisning och min kusin dansade också. Dem var jätteduktiga. Sen tog vi bussen till nåntuna och stannade vid ica för att köpa godis och läsk. Vi behövde ordentliga sockerkickar för att vi skulle kunna hålla oss vakna under hela MTV movie awards som vi kollade på igår natt. Det var underbart. Dem vann i allt dem kunde vinna förutom en. Det var så himla gaah det går inte att beskriva känslan när vi vann, och ja den officiella twilight saga breaking dawn part 1 trailern släpptes på MMA, finner inga ord den var bäst helt enkelt. Så har drogat trailern nu. Har precis kollat färdigt på reprisen av MMA lika bra idag.
Sen har vi hoppat studsmatta vandrat runt i solen med bara fötter tagit foton och pratat om allt mellan himmel och jord.
ja ni ser ju själva här var vi över trötta och vi kollade då på röda mattan och jag ser förövrigt ut som en galen hamster på bilden..
så härligt fina miner man får på hoppbilder, eller hur? ...
härligt.

Alla bilder är direkt kopierade från LISAS blogg där det också finns flera bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0