skrubbis

Hejsan alla, det blir inte sådär jättemycket uppdatering nu såhär på sommaren. Jag har inte så stor lust att sitta vid datan hela dagarna. Tänkte bara säga hej och skriva att nu är jag hos min moster. Har varit här hela dagen vi har spelat gamla vinylskivor, lagat mat ätit kex med goda ostar. Till kexen kollade vi på Leila bakar i Frankrike, så inspirerande och ljuvligt program. Imorgon kommer pappa, mamma och mati och hämtar oss vid tolvtiden för att åka ut på landet där mormor och morfar väntar. Resten kommer på fredagen och då ska det firas midsommar. Med en massa gott och jag har beställt macarons av mamma i pastelliga färger :)
Nu ska jag gå och sova och få min skönhetssömn. á bientÔt, eller kanske inte så snart men jag kommer lägga in en massa bilder någon gång från midsommar vi får se när det blir.

Här var lite bilder från förra året jag och mormor och så jag på röjöten, jag planerar kanske att ta ett första dopp imorgon om vädret tillåter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0