twiligth-träff

Kom på att jag inte gjort reklam för twilight-träffen som jag Amanda och Lisa har nu på lördag! Gå in HÄR så får ni all information! Idag hade vi ett sista möte med biblioteket och våran första intervju med UNT ha ha. Det var asroligt trodde verkligen inte något sånt. Det var en telefon intervju och båda jag och Amanda tyckte det var lite läskigt att bli intervjuade så där helt plötsligt, så det fick Lisa göra. Och hon gjorde det så bra, artikeln kommer ut imorgon och den kommer finnas på kultursidorna! Det är så jävla crazy och jag kan inte fatta att träffen är på lördag!
Ni kan gå in på våran blogg twifansen.blogg.se för att läsa allt om träffen men också för att jag har varit superduktig och skrivit 11 inlägg bara idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0