yellow

Tja allihopa det har varit plugga på dagens schema och rumpträning går runt och spänner hela tiden och körde kisande hunden samtidigt som jag räknade till 100 gånger 2 på franska! Ha ha vet inte varför egentligen. Är hungrig och det finns inget att äta, jag gick till kylen men det fanns inget sen gick jag dit igen typ tio minuter senare i förhoppning om att det skulle finnas något då, men dock det var tomt då med. Lever på thé ha ha
Har egentligen inte tid med att blogga, men kände att jag behövde en liten paus. 

Ska bli så himla skönt med sommarlov. Kan ni fatta det är bara tre riktiga skoldagar kvar! Dem andra är vi lediga på, fast får lite (mycket) ångest, också.
Här får ni se några väldigt fina bilder från inspiratinsmappar jag har, tyvärr har jag inga källor kvar. Säg gärna till om det är eran bild så att jag kan skriva källa! ;)







Dem här Loboutins har jag varit lite sådär smått förälskad i sen jag var typ 13.


Det var några från min gula inspirationsmapp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0