10 november

Här  var det mycket uppdatering i högsta grad..eller inte. Jag har bara inte orkat och inte haft inspiration. Nu sitter jag och lyssnar på musik som vanligt har precis gjort en ny spellista med en massa intron från bra tv-serier som jag gillar älskar ju som sagt att kolla på tv serier så det blev en hel del låtar. Sen håller jag och skriver om femtio talet till ett skolprojekt, vilket jag tycker är jätteroligt, så det håller jag på med förfullt är nästan färdig och det ska vara inlämmnat om tre veckor, så det känns skönt.
Nu ska jag snart kolla på Vem vet mest? med mamma ha ha, det är faktiskt rätt roligt och man inser hur lite man egentligen kan, när man bara kan svar på typ tre frågor under hela programmet...men det braiga är att man lär sig!
Hur det kunde se ut på femtiotalet↓ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0