kvar, kvar..

Tjaa en del saker har hänt på senaste, känns det som iaf. Twilight fan event blev inte så lyckat för mig, har haft min deppdag efter det men orkar inte skriva så mycket om det nu, för då blir jag bara ledsen. Grejen var bara att jag såg honom inte ens, alltså Rob :((
Annars så var jag ju i falun innan, där ja, var det roligt som vanligt :) Sen dem senaste dagarna har jag haft det mysigt ätit ute ganska mycket och fik lite här och var, som det ska vara. Har haft lite avsked av min syster som åker bort till asien imorgon, hon ska resa runt där med sina kompisar och vara borta hela tre och en halv månad!
...åå jösses vad jag kommer sakna henne.
Idag var jag i skolan sådär mitt på lovet, frivilligt gick jag dit och jobbade på riktigt bra med matten ett plus i kanten där.
Sen har jag blivit beroende av denna låt som handlar om att när jorden går under så kommer det att finnas en lite tårta kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0