on the road

Nu är jag trött, det kan bero på att det börjar bli vinter och det blir mörkare tidigare men även för att det har varit en lång dag idag. Har typ suttit i en bil hela dagen...Först gick jag upp tidigt på morgonen för att vi skulle skjutsa Matilda till arlanda och vinka av henne. Så då åkte vi fram och tillbaka för att sen skynda oss hem, för att hinna med en visning av en lägenhet (som vi dock inte tyckte om, så vi får fortsätta leta).
Sen åkte vi runt lite i uppsala för att göra lite ärenden och sen åkte vi till stockholm fram oh sen tillbaka...i satte vi oss på java för att käka lite lunch. Och gud vad jag är trött nu. Men klockan sex ska vi åka iväg till mormor och morfar, egentligen vill jag bara krypa ner under en filt dricka en varm kopp thé och kolla på ett avsnitt av greys, så ska göra det nu i en timma, den enda lediga tid jag har just nu...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0