problem!

Några saker jag är beroende av just nu:
•Wordfued
•Greys Anatomy
•MAT (ha ha)
Jag erkänner jag är en av alla som är beroende av wordfued, dem pratade tom om det på radion idag. Idag har jag alltså varit i skolan där vi kollade på film på Ondskan, annars hände det inte något så intressant.
Sen tog jag en sväng ner till staden för att leta efter jacka till vintern som närmar sig snart, men hittade dock ingen. När jag kommit hem har jag kollat på greys, wordfued och ätit mat. Och även pluggat lite matte då.

Det som stör mig är att alla saker man är "beroende" av kommer i vägen för annat viktigt, som tex skolan. Det är ofta som man råkar köra wordfued lite för länge när man egentligen har en massa annat att göra. Eftersom det är så lätt tillgänligt på mobilen. Mitt mål nu är att bara ha det som kul vi sidan av och att det inte ska få ta över min tid som ska gå till skolarbete egentligen. Ha ha man känner sig som värsta nörden när man inser att man får typ ångest, för att man bara "måste" kolla på nästa avsnitt av greys.
men det problemet är inte löst än för nu ska jag kolla på greys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0