en sammanfattning

Den här tidsomställningen man gör varje gång mellan lovet och när skolan börjar igen är riktigt jobbig. Sitter uppe hela nätterna och kollar på bra fängslande serier, nån gång där emellan tvingar jag mig till att försöka sova. Men det går inte för då har jag redan passerat (ni vet den där gränsen, man är jättetrött och känner att man kan somna vilken sekund som helst, men man håller sig vaken), när man passerat den gränsen kan jag vara vaken hur länge som helst. Suck. Då spelar jag lite tempel run och kollar på ett avsnitt till (i det här fallet greys) :).

Idag hade jag och några kompisar gjort upp planer, vi skulle spela lasergame. men det sprack, så vi ska gör det some other time. Vilket var synd, men vi hade mysigt i alla fall, vi gick längs ån i uppsala som äntligen har blivit lite kallt igen. Sen satte vi oss på cafe linné och tog en fika och praatade.

I tisdags Var jag i min favoritstad och vandrade runt på söder med min moster lena. Vi gick runt i en massa vintage och second hand butiker. Vi åt sushi och fikade, njöt av staden. Söder tycker jag är den finaste delen, det är så fint och där ligger även min drömlägenhet. Sen jag var kanske typ sju elr nåt.
Den här dagen var iaf en julklapp från min moster och jag fick en massa fina saker. Jag hittade världens sötaste rådjur i porslin som är så liten så att den får plats i handflatan. Den är från 50-talet och jag köpte den på brandstationen. Jag hittade två väskor på beyond retro och där även ett par fina vantar. Sen fick jag en antecknings bok, som jag tyckte hade ett fint citat på omslaget. "Do what you love, love what you do".

ni får vrida på huvudet
ni ser ju, huset är bara för sagolikt underbart, med en bro till porten och allt!
här rådjuret och boken :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du suger på att uppdatera... bara så att du vet.

Jag har inget att läsa nu ju! :( <3

2012-02-03 @ 16:36:08
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0