lyx..lyx..

Juste det jag glömde berätta att första skoldagen bjöd ju syster mig på sushi det jättemysigt och bara så att ni vet så har jag världens bästa storasyster så det så! Det var sååå gott! Jag kom på det eftersom att jag åt nämligen sushi idag också (a) lyx..! Asså man kan aldrig sluta bli ugen på sushi:o Det var i alla fall så här att jag mamma och syster gick runt lite i gränby centrum och kollade i affärer kollade efter en bra bh men ingen var bra:( Så jag och mamma ska gå till typ värsta proffsiga underkläds butiken där mamma jobbar, där hittar man förmodligen någon bra(a)(y)
Sen kollade vi som sagt efter pennskrin och block o sånt till mig. Jag hittade ett svart penskrinn och överstrykningspennor som luktar gott:D Jag fick även en jättegullig musmatta av mamma som är rosa med vita prickar gillar´t!Ska kolla efter någon bra penna på stan nån gång också. Sen när vi var i coop och handla mat hitta vi några bra filmer också, så jag ska gå och kolla på dem nu!:D
Hoppas ni får en skön helg har det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0