weekend

TUDELU, nu är det helg men det känns som att det ska va typ torsdag:o Men kanske för att jag hade ju hemstudiedagar måndag och tisdag. Men idag ska jag fira mina två kusiner som fyller tretton och tjugo.
Jag skrev inte vad jag gjorde igår för jag var upptagen heela dagen, först var det skola som vanligt och sen gick man på hemliga uppdrag med syster. Ha ha nej men det är lite hemligt så jag kan kanske berätta om ca tre veckor vad vi hade för oss igår:) Åt precis upp min frukost 12.02 ha ha det är det bästa med helg man kan sova hur länge man vill!
Bild från i somras, det var en fjäril som typ inte ville lämna mig ha ha jag sjasa iväg den tillslutxD

Kommentarer
Postat av: Sofia♥

Fin blogg Julia!! Varför ville du inte berätta tidigare, nu har jag ju en hel månad att läsa igen! ;D XD <33

2010-08-29 @ 09:33:32
URL: http://iffia.blogg.se/
Postat av: Julia

Ha ha för förut hade jag ingen design och jag vet inte kände bara inte för det:o x)♥ vi måste träffas och du kanske har hört att min mobil är trasig:(

2010-08-29 @ 15:44:59
URL: http://juliaahedstrom.bllogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0